לאחר הפיגועים בחווארה: המשטרה יצאה ל'מבצע משילות'

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on לאחר הפיגועים בחווארה: המשטרה יצאה ל'מבצע משילות'

208 דוחות תנועה נרשמו במסגרת מבצע משילות שבוצע ע"י שוטרי מרחב שומרון, שוטרי מג"ב וכוחות צה"ל מפיקוד המרכז בכביש 60 מסדרון חווארה

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר פיגועי הירי שבוצעו לאחרונה, יצאו שוטרים בשת"פ כוחות מג"ב וצה"ל למבצע אכיפה משמעותי במרחב הכפר חווארה שבחטיבת שומרון. מטרות המבצע הן לאכוף בצורה קפדנית את תופעת העבריינות בכבישים באזור ובכך לשפר את איכות משתמשי הדרך.

במסגרת המבצע נרשמו 208 דוחות תנועה, הושבתו 11 כלי רכב ונעצרו 4 חשודים.

מפקד מרחב שומרון ניצב משנה אפי שימן הגיע לעמוד מקרוב על הפעילות וביצע שיח עם השוטרים בו הדגיש את חשיבות המבצע. מפקד המרחב ציין בדבריו כי "המטרה לשמה אנו ניצבים היום במסדרון חווארה הוא לאפשר לישראלים הרבים הנעים על הציר להרגיש בטוחים ומוגנים. אנו שוטרי משטרת ישראל יחד עם כוחות מג"ב וצה"ל מהווים שכפ"ץ של אותם אזרחים, כך היה וכך יהיה. לצד זאת, חובתינו לתפוס את אותם עבריינים הן בתנועה והן בפעילות הפלילית בהם נתקלנו היום ולמצות עימם את הדין. אנו נמשיך בפעילות הזו ככל שנידרש לצד שאר כוחות הביטחון."

כמו כן, כוחות הביטחון פועלים ללא לאות ובאופן יזום והתקפי על מנת לחזק את הביטחון של התושבים הנוסעים על הציר, לרבות תגבור כוחות וביצוע בידוקים וחסימות במרחב הכפר חווארה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בוקר טוב למשטרה שהתחילו לעבוד סןף סוף.
    המעשים שלהם ימדדו על ידי שקודם כל שישמעו לדרג הפוליטי הנבחר ולא לבג"ץ…